Tailsweep topp

Monday 22 August 2011

a butterfly in my hair


Det finns ju en helt ljuvlig blogg som heter a butterfly in my hair, och det var precis vad jag hade idag. Jag köpte fjärilen i skinn på H&M häromdagen till småflickorna, men den hamnade på mig istället. Finns i svart och vitt också, tror jag.. Även snygg som inredningsdetalj, tycker jag.
Annars är jag rätt sugen på den här längden på håret, men jag vågar nog inte. Den här gången heller. Bilden kommer från Björn Axéns senaste kollektion, och ni kan se mer här.

2 comments:

  1. Åhh så fin fjäril, måste jag oxå köpa;) visst är den längden fin, i bland kan omväxling förnöjer;) Kram Johanna

    ReplyDelete
  2. Tack snälla för fina tipset om fjäderörhänget! Ska genast kollas upp! :) Fiiin fjäril och toksnygg frisyr - skulle absolut kapa till den längden, men jag har så hopplöst trist hår som det inte blir någon fason på så det fungerar inte. Men oj vad sugen man blir och det bästa är att det är en bra "tofs-längd" också! Kram

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.