Tailsweep topp

Tuesday 28 January 2014

tine k home inspiration ss/14


Bloggfavoriten Tine K Home har släppt sin katalog för spring/summer 2014, och i vanlig ordning är inspirationsbilderna ljuvliga! Här kan ni bläddra i katalogen.


Ni som följer mig på instagram kommer kanske ihåg att jag fyndade en tredelad spegel till vårt ställe vid havet i höstas. Ja, men så dök en ännu finare upp, från 20-talet som jag budade hem igår kväll. Den blev tyvärr inte lika billig, men i jämförelse med att köpa en spegel i en inredningsbutik på stan, ändå helt ok.

pics: Tine K Home
Min är dock i originalskick, och inte vitmålad som exemplaret på bilden. Jag ska försöka att ta lite bilder och visa, vid tillfälle.
 
Fin tisdag!
 
 

2 comments:

  1. aaah, I love the style of TineK Home! always a great inspiration!
    greetings from Germany, geisslein

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.