Tailsweep topp

Thursday 1 May 2014

a little garden table

 
Ni som följer mig på instagram såg kanske att jag var ute och kånkade på gamla möbler igår igen. Jag hade nämligen fyndat ett litet trädgårdsbord. När jag kom hem fick det agera sideboard i vardagsrummet i väntan på ny location. Det blev en two-minute-styling (därav klossen vid mattan), men det bjuder jag på ändå! Jag tycker det är fint att ta in utemöbler och vice versa.
 
pics: seventeendoors
Ett par rosa Hortensior fick hänga med hem från mataffären. De hör lite våren till, och förändrade uttrycket helt här hemma. Otroligt vad blommor och växter kan förändra en känsla i ett hem.

Jaha, så var maj här och i morse när vi vaknade snöade det! Nu ser det lite bättre ut, tack och lov, då det är fotbollspremiär för vår fina femåring idag... 
 
Fin ledig dag alla! 
 
 

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.