Tailsweep topp

Wednesday 21 May 2014

bloggforum 2014


Tillbaks till bloggforum 2014 i Göteborg. Vi var alltså 60 stycken inredningsbloggare som var inbjudna av Frida med framgångsrika bloggen Trendenser för att ta del av intressanta föreläsningar, diskussioner och spännande möten. Vi bodde på Hotel Scandic Rubinen på Avenyn, vars fina rum och goda mat jag verkligen kan rekommendera! Kika in hos STIL inspiration för snygga bilder från hotellet.


Jag ska erkänna att jag hade svårt att komma igång med bloggandet efter påskledigheten, men precis då kom inbjudan till bloggforum. Nu känner jag mig full med inspiration och idéer efter Fridas tips och alla möten med andra entusiasmerande bloggare! Vi försökte komma fram till lite gemensamma förhållningssätt, även om det inte är helt oproblematiskt eftersom vi alla bloggar under så olika förhållanden, och med olika mål. Men en mycket viktig diskussion, ändå.
     

Fint blev det också i blogghörnan, och jag älskar min nya ljusstake från Holmegaard! Den fick sätta tonen i sovrummet och vinterns mörkgrå sänglinne åkte ut, för att ersättas med vita. Nu känns det så inbjudande att krypa upp i sängen, tända ett ljus och blogga lite med öppet fönster mot innergården. För oj vilken värme vi har i Stockholm nu.

pics: seventeendoors

Tusen tack till Frida och Helén från Trendenser för allt under bloggforum, och såå otroligt kul att äntligen träffa många av er andra inredningsbloggare också!



5 comments:

  1. Oh, I must ask, where is that beautiful black and white pillow from?

    ReplyDelete
  2. Here you go:
    http://www.chhatwal-jonsson.se

    ReplyDelete
  3. Thank you! :)

    ReplyDelete
  4. Nydelig bildet du tar, godt å høre at du har funnet bloggelysten igjen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack!! Det är ett av mina nya mål efter bloggforum, att ta mera egna bilder. Men det är det där med tiden också..

      Delete

Note: only a member of this blog may post a comment.