Tailsweep topp

Friday 2 May 2014

chez fru stilista


Jag är så otroligt imponerad av Jenny Hjalmarson Boldsens, som jag var kursare med under stylistkursen med Lotta Agaton på Beckmans, hem. Vi kunde ju se det i ett jättefint reportage i Residence Magazine förra året.
     Jennys bjuder på ständig inspiration via sitt feta (över 13000 följare!) instagramkonto Fru Stilista, och just nu gillar jag att kika in hos Fru Stilista extra mycket eftersom jag märker att Jenny, liksom jag själv, dras till grå och blå toner.


Jenny är extremt stilsäker och hennes bilder känns alltid härligt glammiga.

@frustilista
Det blir dagens tips, alltså Fru Stilistas fina bilder på instagram.
 
Fin helg alla!
 
 
 
 

3 comments:

  1. Å gillar hennes bilder massor! Och dina med, ge oss fler!
    Charlotta

    ReplyDelete
  2. Tack, vilken snäll kommentar! :) Det uppskattas.

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.