Tailsweep topp

Sunday 4 May 2014

my weekend


I helgen hittade jag tillbaks till gymmet igen, och körde både Organic Bodyworks och Hot Mojo. Jag måste säga att jag älskar att träna i varm temperatur och det är verkligen ett perfekt kompliment till löpningen. Att träna har alltid varit en del av mig, något jag måste göra för att må bra, men som av någon sorglig anledning blivit något som jag prioriterat bort. Nu är det slut med det!


Idag startade jag dagen på bästa sätt, med en lång frukost på Grand Hotel med bästa tjejerna dessutom!


En ljusskygg bloggare i nya solglasögon från Céline. Jag vet, jag är nog den enda som bloggar inkognito numera. Jag började ju blogga på grund av mitt starka intresse för inredning och design, inte för att dela med mig om mitt liv. Men jag förstår att man vill ha ett ansikte på bloggaren, det tycker jag själv är intressant när jag läser andras bloggar. Så här kommer en första glimt. Sen är jag lite blyg, dessutom...



 

1 comment:

  1. Det är du och jag då :) ..*skrattar ....Ser ut so du haft en fin helg iallafall./ Kram Pernilla

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.