Tailsweep topp

Sunday 11 May 2014

my weekend


Jag brukar ju köra en summering av helgen med lite instagrambilder på söndagarna, men jag insåg precis att jag inte direkt var flitig med kameran i helgen. Helgen var rätt grå så den här bilden som jag knipsade på lördagmorgon på väg till tjejernas gymnastik får representera det.


När ljuset tittade in på min rostiga Bertoia-stol passade jag på och föreviga den ännu en gång. Ja, jag älskar ju den, men det har jag nog tjatat tillräckligt om nu.
    
 
Snart måndag och nystart igen.
 

1 comment:

  1. Riktigt fin stol. Hur stort hus har ni? Lite nyfiken iom 17 dörrar? Antar ni har det!? Eller bara ett bra blogg namn. Vi själva har nåt på runt 30 dörrar. Måste räkna haha! Har aldrig tänkt på. Gammalt hus många rum och mängder med gamla dörrar överallt. Nu ska jag räkna dörrar!
    Kram
    Eva

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.