Tailsweep topp

Thursday 22 May 2014

the line, once more


Precis i början av året visade jag en riktig drömlägenhet i NYC. Kort därefter fick jag ett mejl från The Line som tackade för att jag skrivit om dem, och hälsade mig välkommen nästa gång jag kommer till New York. Det hör verkligen inte till vanligheterna, och var verkligen schysst av dem och uppskattat av mig. Vilken tur att jag har en bokad resa just dit i november då.


The Line är en online-butik med ett otroligt snyggt urval (såg att de t.ex. säljer Totême av Elin Kling och Karl Lindman) och i The Apartment, här på bilderna alltså, kan du se produkterna i en kontext.


Ni vet ju vid det här laget att jag älskar blå sammetssoffor och marockanska mattor. 


The Line finns numera också på instagram: @thelinenyc

pic: Aubrie Pick via Apartment 34

I november hoppas jag verkligen på att få se det här stället på riktigt.

Fin dag alla!




1 comment:

  1. Thank you so much for the link love to Apartment 34!

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.