Tailsweep topp

Monday 2 June 2014

årgång by ikea


Idag fick jag ett pressmeddelande från Ikea som inventerat arkiven och återlanserar 22 guldkorn i kollektionen som heter "Årgång" och har säljstart den 4 juli 2014. Kollektionen säljs i begränsad upplaga på utvalda IKEA varuhus i Sverige: (Kungens Kurva, Barkarby, Bäckebol, Kållered, Malmö, Älmhult och Uppsala).




 Min favorit, Kläppa (299,-) skulle jag verkligen vilja komma över en eller ett par exemplar av, men det verkar som den bara kommer att säljas i Älmhult. Så det kan ju bli ett problem..


1 comment:

  1. Oj, jag blev glad när jag såg fladdermusen för det vore fint med flera stycken på altanen. Jag hade en i mitt tonårsrum, stativet är i källaren men jag kan inte hitta tyget så det hade varit fint att få komplettera. Synd att de inte sätts i stor produktion, gärna i flera färger.
    Susanne

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.