Tailsweep topp

Thursday 26 June 2014

back from vacay


Ursäkta att det blev lite stiltje här, men vi stack till en grekisk ö en vecka, och lyckades tydligen pricka in en riktig risig vädervecka här hemma. Jag hade med mig både datorn och systemkameran och hade tänkt att blogga fina bilder, men öppnade aldrig upp datorn, och bilder tog jag mest på barnen. Men jag var desto flitigare på instagram (@seventeendoors) som är så smidigt när alla restauranger och hotell har gratis wifi. Så där kan ni se mer av vår fina vecka.


Jag tror aldrig att jag badat så mycket i hela mitt liv, från morgon till kväll. 

pics: @seventeendoors

Ni är flera som frågat efter ett inlägg om resan, så det kommer lite om den senare (slog mig nu att jag inte bloggat om förra resan som gick till Dubai, som jag lovade också). Men idag kör jag tvätt och lite träning däremellan, så bloggandet får vänta lite. Hoppas att ni njuter av sommaren trots det lite kyliga, för juni månad, vädret! 



1 comment:

  1. Vi checkade också ut över midsommar, otroligt skönt.
    Vilka fina bilder du tar! Du är verkligen en inspirerande blogg för mig och jag hälsar på nästan varje dag. Tycker om alla fina hem du visar och skulle jag få önska skulle jag vilja se mer av ditt eget vackra.
    Tack! Charlotta

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.