Tailsweep topp

Tuesday 10 June 2014

cover and insta love


På väg hem idag fastnade min blick på det här supersnygga omslaget på danska Cover, och jag var tvungen att stanna och slå till på ett exemplar. Det fick mig också att tänka på veckans mest uppskattade instagram-konto...


... nämligen stylisten Pella Hedebys. Hon befinner sig nere på Mykonos på det mest fantastiska designhotellet San Giorgio (kolla in fler bilder på hemsidan) och bjuder på massor av bilder, som är såå fina att man nästan smäller av! Missa inte.
     Själv sticker jag faktiskt också till Grekland nästa vecka, men inte till något "adults only design hotel", utan med mina tjejer till samma mysiga lilla by som vi besökte förra sommaren. Det ska bli HELT underbart, det också. Visst att det är varmt och fint väder här hemma, men min kropp behöver simma i medelhavets blå vatten. Sedan kan semesterlunken infinna sig.


2 comments:

Note: only a member of this blog may post a comment.