Tailsweep topp

Sunday 1 June 2014

dusty deco hornstulls strand


Igår kom jag alltså äntligen iväg till Hornstulls strand och Dusty Decos senaste butik. Här hittar ni ett mycket bra urval av vintage objekt, designklassiker och riktigt fin fotokonst. Miljön är dessutom helt underbar och framhäver verkligen interiören på allra bästa sätt. Här följer ett litet bildregn.


Jag gillade verkligen fotokonsten som sagt, och det verk jag tyckte allra bäst om var...

pics: seventeendoors

...det här. Jag är kär.

When in Stockholm you have to go to the trendy area of Hornstull to visit interior shop Dusty Deco.

Have a great Sunday!


8 comments:

  1. Vår Emelie flyttar till ny lägenhet i Stockholm. Jag sa att hon skulle kika in hos dig och leta inspiration, så nu hänger hon oxå här. Kram Anita

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kul, hoppas Emelie hittar inspiration till sin nya lägenhet här! :)

      Delete
    2. Det tror jag säkert. Det är inte så svårt här. Kram

      Delete
  2. Jösses så mycket snyggt!! Ahh!
    Eva

    ReplyDelete
  3. Supersnyggt! Måste dit nästa gång jag är i stan....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, det är väl värt ett besök! Liksom din fina webshop är också!

      Delete
  4. Åh så mycket snyggt de hade där, dags att dra sig mot hornstull alltså:)
    Såg dig på bloggforum2014, men fick inte tillfälle att hälsa, hoppas det blir fler liknande träffar & att man kanske då kan köra någon form av speed dating så man på det sättet hade hunnit med att prata lite med alla.
    Varma kramar Åsa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, det hade ju varit jättekul med speed dating, eller en bordsplacering där man fick sitta med andra än de i sin grupp. Man blir ju lite bekväm och sätter sig lätt med de man känner lite efter en heldag med nya människor.
      Kram Ulrika

      Delete

Note: only a member of this blog may post a comment.