Tailsweep topp

Wednesday 20 August 2014

smell the routine


Riktig höstig och mörk känsla i mitt kök denna morgon. Men jag är ju en sån där trist typ som gillar rutiner, och dessutom är ju det här den absolut bästa årstiden när det gäller kläder. Lagom mycket, och man kan lite bestämma själv om man tycker att det passar med en somrig klänning fortfarande, eller om man vill gå "all in" med härliga stickade plagg i mörka toner.

pic: seventeendoors

Jag har i alla fall gjort allt i min makt för att mota eventuella höstförkylningar (och allmän deppighet) i grind. Eftersom min snälla mamma fyllt på frysen med blåbär, kan jag nu starta varje dag med blåbär (och kvarg) plus en cocktail av c-vitamin, zink, magnesium och snart lägger jag till d-vitamin också. Sen massor av motion på det. Better safe than sorry! 


2 comments:

  1. Absolut läge att ta hand om sig lite extra nu och bunkra upp med energi inför det som komma skall. Skön höstfeeling i dina bilder - och visst är det en skoj klädsäsong nu. En av de roligaste. Fin dag till dig!

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.